14 timmars jobb - check!

Har just kommit hem från en 14 timmar lång arbetsdag, gissa om jag är trött? Nu ska jag unna mig en riktigt varm dusch, och sen dimpa ner i min nybäddade säng...

En snabblista över min (långa) dag:

* Blev erbjuden två konsertbiljetter (någon fransyska som tydligen är väldigt hot just nu, någon som har hört talas om Camille?), men kunde inte gå eftersom jag jobbar (surprise)
* Såg en snubbe på RER'en med stans fulaste jacka.. vit, denim + små silverstjärnor. Det var alltså en vuxen man som bar den, hu!
*
Har insett att jag helt enkelt inte är en barnmänniska. Lite mysko kanske eftersom jag jobbar som barnflicka, men man kan ju inte lyckas med allt. Det enda jag säger är att det kommer dröja (väldigt) lång tid innan jag vill ha en egen liten galning springandes i hemmet.
* Jag har fått LÖN, hooooray!!


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0