Yes, we can change!

Jag sitter verkligen mitt i någon sorts känslomässig bergodalbana just nu, ena sekunden känns det som att jag lika gärna kan gå i idé i något år, nästa känns livet helt okej ändå. Klimakterietant vid 20 års ålder?

Det första steget mot att försöka stabilisera min tillvaro blir att förändra mina matvanor. Utan att jag riktigt har tänkt på det så har jag ätit rätt korkat de senaste veckora. Mycket vitt bröd framför allt, något som min kropp inte riktigt är van vid.

Så.. dagens matschema ser ut som följande:

Frukost:
1 kokt ägg
2 hårda mackor med ost och marmelad
½ tomat
Kaffe + juice

Lunch:
Sallad med avokado, tomat och rödlök


Middag:
Färsk pasta med pesto


Det ser väl finfint ut? Någon god liten dessert klämmer jag nog in efter middagen också, man kan ju inte ändra allt allför drastiskt...


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0