Starstruck

Jag har alltid haft någon sorts fascination över Lindsay Lohan - bortsett från att jag tycker att hon är så snygg så är det något med henne som alltid gör att jag vill läsa skvallret om henne. Jag gillar hennes stil och hon chockade hela världen när hon fick ihop det med Samantha Ronson - Sånt uppskattar jag.

Så gissa hur glad jag blev när jag insåg att klubben vi var på igår DJ'ades för kvällen av Ms Ronson herself - vilket även innebär att lilla (ja, hon va lika liten som alla andra hollywoodbrudar) Lindsay stod o partade bredvid. Hon såg fräschare ut än jag hade trott, och hängde med två långa snubbar hela kvällen.


Ms Lohan, i egen hög person - och sjukt snygg klänning!


Och Ms. Ronson!
(I het het het t-shirt)

Comments
Posted by: jayne

wow... va skoj!!! Spelades det bra musik då????

2008-11-15 @ 19:59:14
URL: http://jayne.blogg.se/
Posted by: jasmine

shit elin;)

2008-11-15 @ 22:44:04
Posted by: Nina

FAAn vad coolt! Kolla min blogg får du se vårat äventyr, inte lika fancy kanske, hahaha...

I London är de otroligt (sjukt!!) besatta av de och de har 300 paparazzis på ständig jakt. Otroligt irriterade...

Haha jag såg bara huvudknopparna dock.. ;)

2008-11-16 @ 14:05:23
URL: http://ninaslondon.blogg.se/
Posted by: ella

Musiken var rolig, skön blandning. En del house, lite rock och även hiphop. Inte den bästa mixen jag har hört, men det var inte illa : )

Posted by: Blackie

Håller med dig, Lindsay är så snygg!

2008-11-18 @ 20:02:25
URL: http://sexinthiscity.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0