s.o.s

Sophia Silfvernagel, Linda Hjort och Jasmine Jansson - Jag saknar er så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Varje kväll slutar med att jag sitter och deppar/gråter för att jag inte har er här att dela allting med. Väldigt få människor är så lyckligt lottade som jag - som har hela tre underbara vänner att dela precis allting med, men nu när jag inte har er bredvid mig varje dag, så vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Hörni, hur ska vi lösa det här? (Och snälla, kom upp med någon fin dunderlösning, jag avlider här borta!)

Comments
Posted by: Simon

.

2008-11-01 @ 05:28:05
URL: http://ziimon.blogg.se/
Posted by: jasmine

åh gumman rörd jag blir, vi får flytta ihop alla vi;) älskar dig!

2008-11-01 @ 14:21:02

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0