Nippran på Aniston

Jag har fått lite nippran på Jennifer Aniston de senaste dagarna, av någon okänd anledning. Hon ser alltid så otroligt fräscht, naturligt snygg ut, hur man än vrider och vänder på det. Dessutom gillar jag de flesta av hennes filmer, alltid lagom lättsamt men som ändå ger en någon att fundera på. Trots att hon inte gör några superseriösa storfilmer, så tycker jag alltid att man ser henne som en seriös skådespelerska.

Ikväll såg jag Rumor has it... och den kan jag varmt rekommendera. Något jag tänkte på var att det var väldigt bra musik, jag menar - vem smälter inte för den här klassikern?

PS

Nästa gång jag går till frisören ska jag ha med mig ett foto på Ms Aniston i filmen Rumor has it, I would kill för det håret...

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0