Lite credd till Stockholm

Jag brukar ofta tjata om hur trött jag är på Stockholm - men alltid när jag har varit borta ett par månader så är det vissa saker jag saknar. Stockholm kommer alltid att vara hemma, och hemma kommer alltid att ha en speciell plats i hjärtat..

Några saker jag saknar med mitt Stockholm:

- Strosa runt på biblioteket och inte ha bråttom någonstans
- Fika med älsklingstjejernaKofi vid Stureplan
- Träna på Svea och sen hänga i repan med bästa Carro
- Att äta söndagsmiddag hos underbara Gurra och hans fina familj
- Sushibuffén vid Östermalmstorg, tillsammans med mamma
- Strosa runt i second hand affärer i timmar och alltid komma ut med nya fulla påsar
- Ligga i sängen med katterna och en skål lösgodis, o slötitta på TV


Stockholm - inte så pjåkigt ändå...


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0