vattensnobb?

Sitter här o funtar på hur jag ska göra imorn. Ska nämligen börja plugga igen (franska för er som inte vet), men jag är inte säker på om skolan har öppet imorn. De flesta skolungdomar har nämligen ledigt imorn, och jag vet inte om det gäller mig också. Problemet är att jag inte är anmäld till någon kurs, så om skolan faktiskt är öppen imorn och jag inte dyker upp på morgonen så måste jag vänta tills nästa vecka för att hoppa in igen. Segt.
Men men, det lär ju visa sig imorn helt enkelt. Kör på metoden att ringa på morgonen o se om någon snäll person (eller telefonsvarare) är där och informerar.

Nu ska jag krypa ner i säng med en chokladmacaron och lite san pellegrino, framför senaste GG!



PS

Jag är en liten vattentönt - I know. Men är inte San Pellegrino det godaste flaskvattnet? I sverige dricker jag oftast kranvatten, men här i la france så smakar det skumt, så det blir köpt vatten för hela slanten. Och San Pellegrino är verkligen bäst! (och dyrast tyvärr)

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0