Inatt sov jag på soffan

Inatt sov jag på soffan. Eller rättare sagt, jag sov i min säng, bara inte en uppvikt variant av den. Här sover jag nämligen i en bäddsoffa, en väldigt mysig sådan, men en bäddsoffa non the less. Det betyder alltså att jag varje kväll måste ställa mig och fälla ut och bädda om den himla soffan. Men igår kväll, när jag hade lyft bort ryggstödet och precis skulle fälla ut den, ja då såg den så inbjudande ut. Så jag kröp helt enkelt upp med två stora puffiga kuddar och mitt mjuka, mysiga täcket, och snusade natten igenom på soffan. Jättemysigt! Kanske ska börja göra det oftare, både skönt att sova på, och bekvämt att hålla på att bädda in o ut den hela tiden. 



Ser det inte mysigt ut?


 

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0