Fintajm

Ikväll är det finkonsert i Invaliddomen (Napoleons grav) igen. Ambassaden har arrangerat och pappa vill gärna ha mig med, inte mig emot. Jag tycker att det är trevligt att klä upp mig, gå ut och äta o lyssna på musik på ett sånt fint ställe som Les Invalides.

Mer än det har jag inte hunnit göra så mycket idag. Släpade mig från tjejerna vid halv 12tiden i förmiddags, bara för att upptäcka att nästa RER gick 10 i 1.. jäkla fransoser som ska strejka hela tiden. Jag drog på ett Seinfeldavsnitt i iPoden och satte mig på första bästa buss in mot stan, 45 minuter tog det tills jag ens var vid en metrostation. Men det var ganska mysigt ändå, att åka igenom grönbeväxta, småstadsaktiga paris-förorter i solen.

Är inte klänningen underbar?



Comments
Posted by: Louise

En väldigt snygg klänning hörru!

2008-05-22 @ 18:29:01
URL: http://[email protected]

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0