a busy little bee

Det känns som att det händer så himla mycket nu för tiden. Det är full fart hela dagarna, känns inte som jag har varit hemma och bara suttit ner i mer än två minuter på flera dagar.
Har inte ätit middag med pappa och bror på hela veckan, vilket är lite ovant. Det brukar vara vår grej så att säga.

Filmen var hur som helst helt himla underbar! Precis som jag hade hoppats - det gick snabbt mellan skratten och gråten. Helt jäkla perfekt var den! Ska gå och se den igen i veckan, sen satsar jag på premiären i Stockholm också.

Mer än det så har jag hunnit med en riktig tjejmiddag på ett italienskt ställe här o krokarna, playday hos en av sorbonne-människorna, CDshopping med C., myskväll med vin och vänner i montmartre, skolan, träffat stans trevligaste taxichaufför, haft sleepover hos C. och blivit bjuden på lunch av finaste H.

PS

Inatt gick jag och ett annat stort Sex and the city-fan (och en stackars pojke som inte riktigt förstod sig på vår exaltering) förbi självaste Plaza Athénée! Vi spanade in disken där Carrie plockar upp sitt diamanthalsband när Big kommer in, och vi förvånades av hur litet det såg ut, och hur många övervakningsskärmar som inte syntes i TV. Vi hoppade runt en stund, förhörde dörrvakten och skuttade vidare med glada steg.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0