update

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen. Men jag har varit upptagen med att ha det mysigt med en söt pojke - det är en god nog ursäkt tycker jag. Några detaljer tänker jag inte gå in på, i alla fall inte just nu. Only time will tell vad som händer!

Har även köpt ett par helt underbara skor. Alldeles för höga, as usual, men sen när bryr jag mig om det? Snygga är dom i alla fall, och dom ska definitivt med mig på Sex and the city-premiären på onsdag. Hurra!

Nu ska jag gå och inspektera om pappa har börjat med sin fiskgratäng som det ryktas om till middag, sen kanske det blir Indiana Jones med ett par pojkar. Ciao!

Comments
Posted by: jasmine

elin då;)

2008-05-28 @ 10:49:58

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0