Snabb update

Nu ska jag strax springa iväg på studentskiva (fy fan va du är bra!), tänkte bara ge en snabb update först. Hinner inte skriva här så ofta som jag skulle vilja nu om dagarna, jag är för upptagen med att springa runt och fika med halva stan.

Igår blev det i alla fall ett antal öl tillsammans med Parispojken, tre olika ställen hann vi med innan vi knatade hem till honom o tittade på dåliga amerikanska highschool-filmer istället. Trevligt kväll vart det!
Imorse masade jag mig upp och åkte till mormor i sumpan, innan jag träffade S. vid muffinsfabriken. Har ni inte smakat deras muffins än så har ni missat något! Choklad med vanlijkräm är min favorit.. ligger långt ner på götgatan, vid skanstull.

Nu sitter jag här, nyduschad och fräsch och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll. Ett av mina nya linnen blir det i alla fall, o möjligen en jeanskjol eller något annat somrigt.

Comments
Posted by: Kristina Kallin

Då hade du kunnat hälsa på mig juh... jobbar i skanstull. Ja har missta deras muffins men någon dag så.

2008-05-09 @ 00:09:33

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0