sista kvällen med gänget

Ikväll blir sista Pariskvällen med hela gänget samlat. Känns helskumt och väldigt sorgligt. Tiden har gått så himla snabbt! Känns ännu mer skumt att mina favorittjejer ska åka till Sverige och jag stannar kvar här, ett tag till i alla fall. På ett sätt vill jag verkligen inte åka hem ännu, men det kommer bli tomt utan töserna. De är ju en del av livet här.
Det skummaste kommer bli att ses i Stockholm (och Uppsala) i sommar. Nu förknippar jag dem verkligen med Paris, alla fik, gator och klubbar här. Inte typ humlan och Riddarkällarn. Weird...

Oh well. Nu ska jag piffa till mig och dra ut på stan. Först blir det förfest i La Chapelle,sen en sista kväll på stammishaket.


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0