sång-ångest

Har tillbringat eftermiddagen med ett par goda vänner och ett mindre goda vänner - Singstar och Wii. Tycker egentligen att singstar är riktigt roligt, men av någon anledning så får jag sån himla ångest när man ska göra det bland folk. Tillsammans med mina allra närmsta vänner är det ok, men annars känns det mest jobbigt.
Två låtar lyckades de övertala mig att köra i alla fall, och det gick inte alls så himla illa. Men det är nog inte det som är problemet, det är bara själva grejen att ställa sig där och skråla framför människor man inte riktigt känner. Man är så väldigt utlämnad. Är det bara jag som känner så här?

Nu ska jag i alla fall ägna mig åt något mindre ångestframkallande, nämligen hårfärgning! Nu blir jag svarthårig igen, känns finemang!

PS

Att bara dricka kaffe och vin hela dagen - utan att äta något - kanske inte var min bästa idé. Hm..





Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0