peoplespotting i stan

Solen skiner, jag har varit ute på stan med söta vänner hela dagen och mår riktigt bra. Den här Stockholmsvisiten var inte en sån dum idé after all.

En sak som jag tycker är hemskt rolig är att jag faktiskt känner igen folk på stan nu. Jag träffar folk jag känner lite här och där, och jag ser folk från gamla skolan stup i kvarten. Det är något som kunde ge mig redig ångest förut, men nu känns det bara hemma och skönt.
Så länge jag vet att jag åker tillbaka till Paris på lördag så känns det hellugnt. Vet ni förresten vem som handlar på samma kvartersIca som mig och mamsen? .... Carolina Gynning! Hon bor tydligen här i området. Mycket spännande.

Ikväll blir det middag med mamma, sen en drink på Sommar (vid Odenplan) eller något annat mysigt ställe. Nu - solning på balkongen!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0