middag i chinatown och sömnbrist

Försökte blogga när jag kom hem från middagen i chinatown (med tjejerna) igår kväll, men det verkade som att hela plattformen låg nere. Nu verkar det ju funka igen, så puh. Och peppar peppar.

Kunde aldrig somna inatt. Sista gången jag kollade på klockan så var hon över 3 och jag var no closer to sleeping.. så idag är jag minst sagt trött. Annat än det så känns det som att det kan bli en riktigt bra dag. Har ätit toppenfrukost, vilket allltid får mig på gott humör. Idag blev det kaffe, grape-juice, äggröra och färsk tomat. Mums!

Nu ska jag studsa iväg till skolan, puss o hej!



Parisbrudarna! (som åker hem på lördag, snyft!)



Et moi

Comments
Posted by: Lexia

Sådan frukost skulle man ha varje dag :P

2008-05-27 @ 17:16:04
URL: http://lexia.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0