lättroade fransoser

Kommentar av Thess

Kul att du bloggar från Paris! Var där i somras och vill lätt åka dit igen :)
Hur länge ska du bo där nere? :)

Ja, visst är Paris underbart? På sommaren blir det lite överdrivet tryckande varmt i omgångar, men just nu; när våren är i full blom o sommaren är i antågande - ja då är det helt jäkla perfekt. Vet inte exakt hur länge jag ska bo här, eftersom min pappa och bror bor här permanent så kan jag komma och gå lite som jag vill. Jag planerar hur som helst att åka hem till mamma i Stockholm i sommar och jobba (och hänga med mina allra finaste vänner!). Anser hur som helst Paris som min hemstad nr2!

Kom förresten precis hem från bion, igen. Det blev What happens in Vegas, riktigt söt film. Inte så där chockerande och omvälvande kanske - men söt. Trevligt sällskap hade jag också.
Roligast var ändå fransoserna bakom oss som höll på att ramla av stolen av skratt - hela tiden. Gulligt!

Nu är det bedtime för ikväll, sov sött mina pluttenuttar. Un gros bisou!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0