Lättnad i ny klänning

Okej - det ordnade sig till slut. Tusen tack till de som jobbar på ungdomsmottagningen på Observatoriegatan, ska lugnt börja gå dit istället för till norrtullsgatan. Ni räddade min dag! (och min önskan om att inte råka bli gravid, hu.)

Nu sitter jag här o knapprar i min sprillans nya svarta miss sixtyklänning. Den är så fin, så fin. Snygg på galjen, och ännu snyggare på! Det är så det ska vara. Tänkte ha den imorn, då är det picnic på skinnarviksberget och party på riddarkällaren som gäller. Sista kvällen i Stockholm på ännu ett tag, alla som är sugna på att säga hejdå är välkomna!

Nu ska jag käka scampi med nudlar, mumma!

PS

Det gick jättebra att träffa G. (mitt ex. för er som inte vet). Vi knatade runt vid skeppsholmen och tog såsmåningom båten över till djurgården och fikade på Blå Porten. Allt gled på smärtfritt och det var inte alls så läskigt/jobbigt/stelt som det kunde ha blivit.

Comments
Posted by: Kristina Kallin

Hade varit jätte kul att träffa dig men är inte i sthlm imorgon annars hade jag gärna kommit, tycker det är tråkigt att vi har en sån splittrad familj. men men jag o systrarna hade tänkt någon gång att åka ner till er o hälsa på.

Ps. hoppas att du inte tycker att det är jobbigt när jag skriver hela tiden. ;P

Hoppas att du har haft en underbar visit här i sthlm.

2008-05-09 @ 00:20:28

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0