irriterande..

Det här stör jag mig på: rubrikerna på mina inlägg är nu i en helt annan stil än jag ställde in dom på så chict och duktigt när jag stylade om här. Jag vet inte om det bara är på den här datorn, eller om bloggen har bestämt sig för att göra om själv. Den som vill får gärna hjälpa mig o informera om rubrikerna i inläggen (och själva huvudrubriken också för den delen) är i kursiv fin stil eller ful rak-stil. För ful rak-stil vill man ju inte ha, och då är det bara att get back to business och pilla om här igen.

Men nu ska jag dimpa i säng, jag var ju uppe med tuppen (=mamma) imorse, och imorn väntar ännu en helspäckad dag.

1. Solhäng (förhoppningsvis) med älskade J.
2. Skoshopping och fika med B., har saknat våra riktiga tjejsnack!
3. Öl/drink med en Parispojke

Bonne nuit Stockholm!

Comments
Posted by: jossan

Den är i kursiv stil :)

2008-05-04 @ 23:21:15
Posted by: Din älskade J

underbart underbart underbart!

2008-05-05 @ 11:57:21
Posted by: Kristina Kallin

Den ändrar beroende på vilken dator man går in ifrån, på min är den rak och hemma hos killen är den kursiv.

2008-05-05 @ 23:05:47

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0