gayklubbar is the shit.

Har precis kommit hem från Gay Soirée på La Loco, har haft så himla roligt! Det var precis som jag tänker mig att en äkta bögklubb är - trångt, svettigt, många halvnakna killar och duktiga dansare. Det var så otroligt skönt att bara kunna shejka loss totalt utan att bry sig det minsta om att något äckel skulle komma upp o börja kladda på en.
Jag tror att jag såg två andra tjejer på hela klubben, annars var det verkligen bara jag och massa snygga, stylade parisarsnubbar. Perfekt sätt att avsluta veckan!

Imorn är det upp o hoppa till skolan igen, efter två veckors ledighet. Känns lite tungt att behöva gå upp om mindre än sju timmar igen, men å andra sidan så är det nog bra att få lite mer struktur i vardagen. Nu blir det mest fika hela dagarna och festa hela nätterna. Inte för att det är något fel på det..

Godnatt och stor puss på alla er underbara läsare där ute!

PS

Det kallas killer heels för en anledning - de mördar bokstavligen fötterna. Har haft alldeles för höga stilettklackar i guld ikväll - Oh so painful, men oh så snyggt...  

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0