Faint

Idag vill jag faktiskt gå till skolan, för ovanlighetens skull. Jag trivs i klassen och jag känner att jag verkligen vill lära mig något nytt. Men det känns som att risken att jag skulle falla ihop avsvimmad i en liten hög i metron är rätt hög idag.
När jag gick in i mitt badrum för en stund sedan, för att borsta tänderna, då kunde jag bokstavligt talat se färgen försvinna från mitt ansikte. Först hyn som blev en nyans vitare, sen läpparna som plötsligt såg ovanligt bleka ut. Nu sitter jag och mår hemskt illa och har ont i magen. Alla mina standardsympton för att svimma. Snurrig är jag också, speciellt när jag ställer mig upp.
Det beror säkert på att jag har sovit för lite, men svimfärdig är jag, nontheless.

Så nu är frågan, ska jag utmana ödet och hoppa på metron till skolan, eller ska jag gå och lägga mig igen och hoppas att det är över när jag vaknar?

PS


Den här texten tog mig en kvart att skriva. Svårt att se ordentligt för alla svarta prickar som hoppar runt framför ögonen..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0