ungdomsmottagning, not so fabulous.

Nu verkar något ju ha visat sig här, så jag kör på med ett litet inlägg till.

Jag måste till ungdomsmottagningen innan jag åker (på lördag), eftersom jag behöver förnya mitt recept för p-piller. Jag försökte ringa flera gånger förra veckan för att boka en tid, men de ringde aldrig tillbaka. Så nu måste jag alltså knata dit när de har öppet hus, som det så chict heter. Det töntiga är att öppet hus endast infinner sig mellan 8:30 och 9:30, måndag till torsdag. Så jag måste alltså masa mig upp ur sängen någonstans runt åtta på morgonen - för att gå upp till odenplan, prata med en barnmorska i två minuter, och sen gå hem igen.

Känns jättefånigt, men vad gör man? Behöver ju dom där himla pillrena.. suck.

PS


Utöver ungdomsmottagning så står följande på morgondagens schema: sushilunch med mamma, shopping för mig själv och promenad med G. Spännande!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0