dagens filmrecension

Så ja, nu har jag kikat på Alpha dog. Den va rätt bra, jag gillar filmer som är baserade på riktiga händelser, och JT va ju inte så illa after all. Sorglig historia, men tyvärr något jag inte kände att jag riktigt engagerade mig i. Man förstod liksom inte allvaret i det förrän i slutet, ingen spännande uppbyggnad - bara pang på det hemska. När det är tio minuter kvar..
inget jag skulle betala och se på bio, men att hyra den en regning kväll tillsammans med någon annan lagom lättsam film - det funkar.

Tips!

Om du tänker se den - gör lite background check först Eftersom det är en sann historia så kommer man nog snabbare in i handlingen om man vet ungefär vad som hände.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0