Back on track

Yes, nu är jag tillbaka i Paris efter en veckas semester i Stockholm. Har haft roligt, och det har varit helt underbart att träffa mina nära och kära igen, men gosh vad bra det känns att vara tillbaka!
Nu är Paris som vackrast, allt blommar och solen strålar. Det är riktig sommarvärme, och helt perfekt för att strosa runt på stan och sitta på uteserveringar. Helt underbart!
Landade på Charles de Gaulle igår vid halv 11, och då var det 22 grader utanför rutan. Summer in the city säger jag bara!
Drog förresten ut och partade inatt, lite hastigt och lustigt. Hade tänkt vara hemma, packa upp, titta på film och bara slappa. Men när det kommer till att festa så är jag så himla lättövertalad... jag är en inbiten partypingla helt enkelt.

Återkommer när jag har tröttnat på att sitta o steka på balkongen (dvs aldrig) alternativt när solen bestämmer sig för att krypa ner runt hörnet. Bisous från Paris!


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0