ännu en solig dag i stockholm tar sin början

Godmorgon sötnosar!

En ny solig dag breder sig över Stockholms stad, min sista dag här på ett tag. Imorn kväll åker jag tillbaka till underbara Paris, känns redan ganska avlägset. Fascinerande hur snabbt man vänjer sig vid en miljö, speciellt om det är en som man är van vid sen innan.

Nu ska jag gå o piffa till mig lite innan jag skuttar ut i solen, men först en liten rad till Kristina!
För det första tycker jag att det är jätteroligt att du skriver ofta, absolut inte jobbigt! Och jag håller med om att det är trist att vår familj är så splittrad. Vår släkt är ändå så liten, så det hade varit roligt att ha bättre kontakt med de få släktingar man faktiskt har. Skulle vara jätteroligt om ni kom o hälsade på!

PS


Till Jossan: Att jag är lik mamma hör jag jämnt och ständigt, så jag antar att det måste ligga något i det.. hm.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0