varning för 22årig nashvillegubbe

Nu ska pappa o lillebror snart bänka sig framför fotbollen, o jag ska bädda ner mig i sängen med en påse chips + ben&jerrys framför Seinfeld. Mys.

Imorn är det skola igen som vanligt, började i en ny klass igår o börjar få lite grepp om folket nu. Bland annat så går det en väldigt söt amerikansk kille i klassen, o en annan amerikansk kille som är otroligt störande.
Han är från Nashville, Tenessee o den mest arroganta personen jag någonsin har träffat. Han har en ful liten mustasch o går omkring i cowboyboots, rock, portfölj o hatt. Och inte i het med hatt-stil (se nedan), utan bara fel. Snubben är 22 bast o beter sig som en mossig gubbe. Usch.
Annat än honom verkar klassen helt okej, fler personer i min ålder än i klassen innan i alla fall så det är ju ett steg uppåt.

Nej, nu ska jag ta o hämta sockerförrådet i köket, ciao !

image30

Ett perfekt exempel på hur man är het i hatt.
Tönten i min klass har slagit helfel kan jag säga.


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0