Vad är grejen med hjärtan?

En till bloggfundering: Varför är det så många som har små hjärtan bredvid sitt bloggnamn? Visst, det kan väl vara gulligt - men bredvid ett namn som "tumadre" (= din mamma) så fattar jag inte grejen.
Någon som orkar förklara?

Nu ska jag snörvla mig iväg till Starbucks, känner att jag håller på att tuppa av av café moccha-abstinens (ännu en anledning att inte åka tillbaka till Stockholm).

image54

PS

Såg "Shanghai Noon" med lillebror igår, o blev pleasently surprised när jag upptäckte att min kompis Lucy spelade en av huvudrollerna!

Comments
Posted by: Anonym

Du borde skriva mer om vad du gör i Paris, hade vart trevligt att läsa om det :) Har själv bott i Paris. Pluggar du på språkskola där?

2008-03-18 @ 17:21:27
Posted by: http://TUMADRE.blogg.se

"(hjärta) din mamma" låter väl inte helt fel ? ;)

2008-04-01 @ 23:12:47
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0