Underbar träningsvärk

Inatt sker den dramatiska flyttningen här på blogg.se, hm.. jag vet fortfarande inte riktigt vad det innebär? Jag har läst den lilla texten som ligger på hemsidan, men jag förstår fortfarande inte om jag måste göra något annat än att logga in som vanligt? Aja, det lär ju visa sig. Om ni aldrig ser röken av mig igen så vet ni att jag misslyckades.

Idag strilar regnet ner från en jämngrå himmel, och jag har träningsvärk för första gången på länge. Och det känns så himla bra! Tycker inte ni också att det är oförskämt skönt att känna att musklerna verkligen har jobbat? Dom har jobbat så hårt att dom skriker ut att de behöver vila.
Det är som min kära pyssling som är högst förtjust i blåmärken. Lite mystiskt kanske, men argumentet lyder "Om man ändå ska göra sig illa så kan det ju lika gärna synas, annars har man ju bara gjort sig illa o så är det inget mer med det" - och det är jag faktiskt redo att hålla med om.

Synd att inte träningsvärk syns mer helt enkelt.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0