tjejer gillar inte mig.

Är den här dramatiska flytten klar nu? För jag märker absolut ingen skillnad. Möjligen att det tog lite längre tid att logga in, vilket definitivt inte är en förbättring. För det skulle väl göras inatt? Hm..

Gårkvällen gick väldigt mycket upp och ner. Skratt den ena sekunden, och bråk i nästa. Allt som allt var det väl en lyckad kväll, jag gick hem i gryningen o vaknade för en timme sen. Ikväll blir det fest igen..
En intressant iaktagelse är att alla tjejer i den baren har något starkt emot mig. Jag misstänker att det har med killarna i baren att göra, men dom ska väl bara sköta sitt jobb o hålla käften? För det första så får jag aldrig någonsin beställa av någon av tjejerna - jag blir totalt ignorerad. Och sent igår kväll, precis innan stägning, så gick jag o bad en av flickorna om lite vatten. Ett plastglas med kranvatten, det är allt jag begär. Vad säger hon? "It's such a hustle". Happ. Jag går runt till andra sidan o frågar en av killarna, vad säger han? "Ofcourse babe, do you want ice in that?". Vad är fel på tjejerna? Vad hände med girl power och tjejer som håller ihop?

Suck.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0