tipsa mig om musik!

Matsalsbordet är slipat o klart, nya barstolarna står i  köket o snart kommer kristallkronan från stockholm. Förnyelse i hemmet är på G, o jag känner att jag behöver det. Speciellt i musikväg för tillfället. Lyssnar ständigt på min iPod, varje gång jag sticker tån över tröskeln sätter jag i lurarna o försvinner in i min egna lilla värld.
Men nu känner jag att de flesta låtar på iPoden påminner mig om något, o jag går mest omkring o känner mig lite nostalgisk, o nästan lite nere. Därför behöver jag nu ny musik. Och jag behöver alla tips jag kan få! På fredag får jag dessutom en ny iPod (när min älsklings-L. kommer!), så det tycker jag är ett perfekt tillfälle att starta ett nytt musikbibliotek. Den rosa minin får ta hand om min nostalgimusik, o den nya vita får representera mitt nya liv.

Så kom igen, vilka artister lyssnar ni på? Vilka är era favoritlåtar? Vad för bra musik spelas i sverige just nu?

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0