seinfeldfunderingar

Som ni kanske vet så tittar jag rätt mycket på Seinfeld. Det är ett av mina favoritprogram - det och sex and the city. Anyway, i början av alla program står det ju vilka som har varit med o jobbat med serien; o då är det bland annat en snubbe som heter nånting (peter?) Mehlmen. När jag ser det så tänker jag alltid på giraffen i madagascar (för han heter väl det?), o sen tänker jag att Jerry är ju till o med lite lik honom.
Och för er som också tittar mycket på Seinfeld, så kanske ni kommer ihåg ett avsnitt (säsong 4 tror jag att det är) där dom pratar om att Jerry o George skulle va bögar. Och då drar dom stereotypen att bögar är "single, thin and neat". Det komiska med detta är att det går en smal, prydlig singelkille i min klass - o visst är han bög. Han stämmer perfekt in på Seinfelds bögmall helt enkelt. Detta är inget jag diskuterar med honom dock..

image49


PS

Är det någon här som har en iPod classic som kan hjälpa mig att dra över filmer o tvprogram? Jag har kämpat på rätt länge nu, men allt jag försöker få in verkar vara fel format.. sjukt frustrerande. Hjälp!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0