se upp för virrpanna med gigantiskt benettonparaply

Ikväll ösregnar det i Paris. Hela dagen har varit finfin, men den sekunden jag stressat ska springa till metron så tågar såklart årets oväder in över sjuttonde arrondisemanget. Jag får dessutom springa tillbaka hem två gånger, eftersom jag har glömt både nycklar o metrokort. Passade på att hugga åt mig första bästa paraply när jag ändå va i farten - det råkade va stans största. Vet inte hur många ögon jag petade i på folk i min språngmarsch..
Om du är i Paris - se upp för en galning i vit trenchcoat o STORT rutigt benetton-paraply.

Nu ska jag torka av fossingarna o tossingarna o krypa ner i min varma (o torra) säng. Nattis!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0