saknar mina tjejer...

Har precis kommit hem från en väldigt lyckad festkväll. Det är en kväll för två första-gånger här i Paris;
#1. Första gången jag tar sista metron hem (duktigt!)
#2. Första gången jag skrattar så mycket, sen jag lämnade Stockholm.

Nummer två är sorglig, men det är helt sant. Jag älskar verkligen den här stan, o jag trivs som en fisk i vattnet med den världen och det nya livet jag håller på att bygga upp. Men fy va jag saknar mina kompisar! L. - jag är så otroligt glad att du kommer på fredag, jag kommer antagligen att gråta floder både när du kommer o när du åker..

Nu ska jag bädda ner mig o drömma fina drömmar om mina fina vänner. Stora lattes på kungstornet, HC, alla våra resor, alla mysiga filmkvällar o de bästa tjejmiddagarna.
Fy vad jag saknar er!

image34

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0