Request från anonym

Du borde skriva mer om vad du gör i Paris, hade vart trevligt att läsa om det :) Har själv bott i Paris. Pluggar du på språkskola där?

Absolut kan jag skriva mer om vad jag pysslar med här, blir glad att du frågar! För er som har följt mig från VR.com så kan ni skippa följande lilla text, för det här har jag dragit förut.

Anyway, så här är läget: Pappa o lillebror bor här i Paris, pappa jobbar på svenska ambassaden o lillebror går i internationella skolan. I höstas va jag o en kär vän (S., som kommer hit i övermorn!) ute o reste lite i europa. När vi  hade vart borta i ca två månader o hade varit i köpenhamn ett par dagar så va min kompis sugen på att åka hem, o jag drog hit till Paris. Stannade i fem veckor o åkte hem över jul o nyår, för att sedan fly tillbaka - o här sitter jag nu. Jag pluggar franska på alliance francais o lever la vie en rose. Den största anlednigen till att jag är här är nog att jag va väldigt trött på stockholm, o inte riktigt visste vad jag gjorde där längre. Jag behövde komma bort ett tag helt enkelt.
Bara att fråga på om det är mer ni undrar om!


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0