Reggaebåten

Igår hamnade vi på en reggaebåt, hur härligt som helst. Det mest passande ordet för att beskriva det måste vara nice - för det var verkligen riktigt nice. Jag är ingen reggaefantast, men spelas det så lyssnar jag. Ofta ger det en asskön sommarkänsla, och Bob är ju ändå the man.
Det här med att fixa en klubb på en båt tycker jag lugnt att man borde satsa mer på, hur härligt som helst! Det gungar lite lagom o behöver man lite luft så går man bara ut på däck. Det ger verkligen en känsla av att resa bort, om så bara för ett par timmar. Den jag var på igår går inte att jämföra med någon båtfest jag har varit på tidigare, och Stockholm som skryter med att vara vattnets stad borde ju satsa lite hårdare på sånt som båtliv tycker man. Och nej, Patricia räknas inte, för det är så off det kan bli om man jämför med reggaebåten. Folket som stod o meckade utanför skulle man kanske skippa i sthlm.. men resten ska nog gå att ordna.

Who's with me?

image60

Comments
Posted by: Jocke

Hej!

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1206511110_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en underbar dag.

Mvh

Jocke

2008-03-26 @ 09:05:31
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0