Quel dag!

Har haft en helt perfekt eftermiddag! Åt för det första sushi till lunch, svårt att toppa den starten. Sen mötte jag som sagt D. för att shoppa lite, vi gjorde en hel del sköna second hand-fynd (om du är i Paris, lova mig att du kollar in Free'P'Star, ligger vid hotel de ville!). Roligt! Jag köpte ett par underbart söta svarta pumps med guldtå o guldklack, lovely. Skulle genast slänga upp en bild om det inte va så att kamerorna i det här hushållet är högst osamarbetsvilliga nu för tiden. Efter shoppingen hoppade vi in på en chic liten bar o drack mojitos, perfekt eller vad?

Nu väntar jag bara på att pappa ska dyka upp så att vi kan äta middag o åka till charles de gaulle o hämta S.!

Bisous från en glader

PS

Träffade 4 personer på stan som jag känner (oberoende av varandra), nu börjar det verkligen kännas som att jag bor här på riktigt! Såg även nån snubbe som enligt D. va med i franska idol, hm.. någon som har koll på det?

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0