natti natti

Nu ska jag o denna snabbt växande blogg gå o lägga oss. Ska nog knäppa på ett Gossip Girl-avsnitt i iPoden att somna till.. ska bädda ner mina 830 euro i min nya fina guess-plånbok o hålla tummarna för att ingen rånar mig på väg till skolan imorn. Måste nämligen masa mig upp ur sängen o ta mig till alliance francais för att betala för att få fortsätta kursen. Om jag inte tuppar av i hostningsattack på metron vill säga. Men då kanske micke tornving hoppar fram o räddar mig?

Oh well, godnatt alla glada! (o speciellt godnatt till dig rebecca)

PS

Min pappas lilla godnattvisa som han brukade dra vid läggdags när jag va liten...

Goodnight, sleep tight
and don't let the bed bugs bite
And if they do, take off your shoe
And stab them, until they are black and blue

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0