natti natti från en peppad typ

Nu är det dags för mig att krypa till kojs, ska kika klart på filmen "27 dresses"(på min fina iPod) o bläddra i två tjocka franska modetidningar. Underbart!

Imorn blir det skola, powerwalk, middag med lillebror och dancehallklubb med tjejerna. Känner mig fit for fight för en ny vecka, på något sätt känns det som en nystart. Vet inte riktigt vart det kommer ifrån, men jag misstänker att jag har blivit lite inspirerad av katrin schulmans hälsobloggande. Det blir nog ingen seriös bantning för min del, men jag känner mig riktigt pepp på att återuppta mina powerwalkar o äta lite nyttigare igen. I sthlm är jag ju stans största hälsonörd, här i Paris har jag helt gått ner mig.. men jag är glad ändå.

Godnatt alla sötnosar där ute!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0