Micke - du skrämmer mig

Tittar på aftonbladets hemsida, o det första jag ser är detta. Och denna man gör mig nervös. Han är nog den sista person jag skulle vilja ha framför nosen om jag tuppar av någon gång.
Det hör till att säga att micke är en kompis till familjen. Han o hans lilla familj hyrde pappas lägenhet i stockholm när vi bodde i köpenhamn. Han är snäll o så, men han har alltid gjort mig något nervös.
Som när vi va på deras lantställe för ett par år sen. Jag kanske va 14 år o lillebror va 9, o vi skulle åka ut till deras stuga o grilla etc. När vi kommer dit bestämmer sig herr tornving för att han ska skoja till det lite, för barnen. Dvs för mig o lillebror, eftersom hans eget barn va en liten bebis på den tiden. Så han går runt husknuten o kommer tillbaka med benen lite böjda o händerna formade som klor, han lägger upp en grotesk min o morrar lite. Det är hans dinosaurie förklarar han sen.
Vi va lagom roade kan jag säga, o sen dess har jag svårt att koppla bort den bilden från näthinnan varje gång jag ser honom. För ärligt talat, ser han inte lite läbbig ut..?

PS

Micke, om du läser detta - sorry. Du är en kul kis, no offence!

Comments
Posted by: johanna och sofia

haha, det är vår morfar artikeln handlar om..
om du träffar mikael så kan du hälsa att morfar mår bra nu :)

2008-03-16 @ 19:59:03
Posted by: Andy

Hur ser du ut själv?

2008-03-16 @ 20:13:54
Posted by: Ekorren

haha.
Tur att det gick bra för johannas och sofias morfar.

Annars måste jag säga att det är kul att höra att Micke är en vanlig människa och hjälper till.

2008-03-16 @ 21:49:02
URL: http://www.ekorren.de/blogg

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0