lästips

Du som svarade på franskainlägget - tack ! Vi hann inte gå igenom det idag, så det är va inte för sent, jag uppskattar det verkligen!
Och tack till dig som sa att jag måste varit väldigt söt (men rödnosad) som bebbe, du lättade upp mitt dåliga humör betydligt.

Nu har jag i alla fall fått i mig lite lunch (nudlar med räksmak o ett par varma mackor) o börjat läsa "I cirkelns mitt" av Dan Brown. Riktigt spännande! Ni som har läst "Da Vinci Koden" (dvs alla?) o gillade den bör definitivt läsa hans andra böcker också, om ni inte redan har gjort det. "Änglar o Demoner" är lite grövre än de andra, men absolut läsvärd.

                                      image22  image23   image24

Comments
Posted by: Linn

Hej

Jag har startat en namninsamling för att försöka hjälpa en ung familj (min bästa väns syster och hennes man) som inte får spendera sista tiden i livet tillsammans på grund av kommunen. (Mannen i familjen är svårt cancersjuk) Snälla skriv på, ditt bidrag betyder mycket! Tack på förhand, MVH Linn

2008-03-04 @ 16:15:40
URL: http://linnnissi.blogg.se
Posted by: Gossip Gal

Bra böcker!


Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0