kvällens projekt

Har dragit över alla bilder som låg på kameran till en skiva nu, puh! Vågar aldrig bara dra över till datorn o radera dom från kameran längre, sen datorn kraschade o allt försvann.. men nu är det äntligen fixat, skönt.

Nu ska jag ta tag i nästa projekt  - franskaläxa och middag till mig och bror. Kyckligfiléer med ris o sås får nog duga ikväll. Sen är nästa projekt att snygga till mig inför kvällen, vilket antagligen blir det svåraste.. önskar att jag hade min sthlmsgarderob här! Känner mig så begränsad. Ja, det enklaste sättet är att köpa nytt, men jag har gjort det så mycket på senare tiden så jag får hindra mig lite. Ska försöka gräva fram något ur min lilla garderob i alla fall, imorn kommer L. med favoritstövlarna i bagaget i alla fall. Puh.

Sitter o lyssnar på svensk webbradio förresten (nrj) eftersom min vanliga station ligger nere för tillfället. Känns väldigt skumt att höra svenska.. lyssnar ni på Mariah igen där hemma? Känner mig genast lite mer med i svängen. Jag är ju så hipp nu för tiden. Hoho.
Dags för mat tror jag, innan jag flummar loss för mig själv här..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0