Kommentar av Lady G

Ja, hon är nog som tjejer är mest i den åldern...och det är väl tjejer i hennes ålder som läser hennes blogg och de måste ju vara många eftersom hon har så många läsare. De måste ju då tycka att det är kul att läsa antar jag.
Att hon har ett eget aktiebolag är ju smart av henne, när hon nu kan få in så mycket reklam på sin blogg eftersom hon har så många läsare.
Dum vore hon ju annars.
Och alla de unga tjejer som startar upp liknande modebloggar, och babblar på om samma saker, hoppas väl också på att tjäna lika mycket pengar som hon och bli känd...
Det är samma "tjejbabbel" som när jag var ung, bara det att då fanns inte internet utan vi snackade "live".
Ha det bra!

Du har nog helt rätt G. Det här med bloggandet har blivit så sjukt stort de senaste åren, på både gott o ont I guess. Men men, jag ska ju inte säga så mycket eftersom jag själv bloggar på friskt.
Anyway, ikväll blir det bio på champs elysées med lillebror, vi tänkte se nån ny Jack Black-film som heter "Be kind, Rewind", någon som har någon koll på om den är sevärd eller inte?

För er som vill se lite bilder från helgen ligger en del här, jag lovar att lägga upp ett gäng till så fort jag får tag i dom!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0