Kommentar av Klara

Hej Elin!
Jag håller verkligen med dig om att man saknar såna saker när man är utomlands men som föregående kommenterare så är det ju grymt att vara utomlands. Jag spenderade hela förra hösten i Storbritannien och pluggade och ja jag saknade mycket svenska grejer men väl hemma i Sverige som jag är nu så saknar jag att vara utomlands..såå typiskt!!

Ja, det där med att man alltid saknar det man inte har är så himla sant.. på sommaren längtar man till julen o på vintern längtar man till midsommar. Aldrig är vi helt nöjda!
Just därför försöker jag ta vara på och uppskatta varje dag, för vem vet vad som händer imorn?

Försökte blogga hela dagen igår, men det krånglade bara så efter ett tag gav jag upp. Men nu är jag tillbaka igen!
Solen skiner utanför fönstret, jag har tränat och ätit fräsch brunch. Livet känns bra! Förutom att jag är lite skoltrött.. men men, it was bound to happen antar jag. Jag är ingen skolmänniska helt enkelt, och jag är definitivt ingen morgonmänniska. Hu.

En hungrig människa är jag däremot, off till köket!

Comments
Posted by: Victoria

ha en trevlig dag 8)

2008-03-27 @ 14:31:40
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se
Posted by: Sussie

Bloggdesign till utlottning! Kolla in min blogg!

2008-03-27 @ 14:33:49
URL: http://sussie.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0