Kommentar av Emmy

det är härligt med ikea. man märker inte vad man behöver förrän man kommer dit! jag ääälskar ikea. Och de har världens godaste kex (nu kanske jag överdrev lite....hehe)

Svar: Det där med att man inte märker vad man behöver förrän man är där kan jag lugnt hålla med om, kommer alltid hem med en massa krafs som jag har aldrig har lagt en tanke på förut.. har alltid gillat att strosa runt på ikea o prova soffor o sängar, drömmen är att någon gång ha en rund säng. Det där med världens godaste kex vet jag inte om jag håller med om, men brownien jag köpte i cafét igår va det inget större fel på måste jag säga.
Men nu är det dags för mig att hoppa in i duschen, puss på er alla fellow Ikeashoppare där ute!

image18

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0