Kommentar av Alexandra

Hejhej!
Lexia från veckorevyn.com här, jag läste ofta din blogg där och har följt med dig hit.
Ville bara berätta att jag också skapat en ny blogg nu. :)
Ha det bra!

Svar: Hej Lexia! Va roligt att höra av en gammal VRbloggare! Jag läste din blogg också, o ska absolut fortsätta med det. Det tycker jag att ni andra läsare också ska göra, här ligger den!

Idag mår jag så där halvbra. Skulle helst bara dra täcket över huvudet o stanna där resten av dagen. Eller möjligen bänka mig framför Gossip Girl med en burk B&J. Vid närmare eftertanke kanske jag faktiskt ska göra det...
Gårkvällen blev hur som helst väldigt lyckad. Ambassadören har en väldigt söt son, något jag inte alls va beredd på. Något annat jag inte heller va beredd på va att tjejen som satt bredvid honom va hans flickvän.. oh well.
Och nu till något jag inte riktigt kan sluta tänka på för tillfället. Bartenderkillarna på oz.. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro längre.
This is the deal: Jag och A. (heta australienaren för er som minns det) hade ihop det för ett par veckor sen. Efteråt får jag reda på att precis innan mig så har han varit ute med en annan svensk tjej, som jag nu umgås med. Dom hade inte gjort så mycket och jag hade inte hunnit fästa mig vid honom, så det va mest komiskt. Vi gick i alla fall till baren tillsammans en kväll, han tyckte att det va jättepinsamt o sen dess har det varit lite annorlunda mellan oss så att säga. Vi pratade i alla fall om det, o allt är lugnt. Grejen är att det känns annorlunda med nu, igen. Igår va han som förut igen, väldigt pratsam, glad, bjöd på shots o drinkar o va allmänt söt. Han verkar ha fått lite ordning på sitt liv (hittat en lägenhet bland annat), o nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro om honom o mig längre.
Och så är det ju D. också. En söt australiensk kille som också jobbar i baren. Han har varit flirtig sen första gången jag va där, han bjuder alltid på drinkar, kommer alltid fram på dansgolvet för att prata etc. Och nu känner jag att det håller på att trappas upp. Det är väldigt mycket skämtsamt retande, många gratisdrinkar o även en liten massage här o där... Slänger man isbitar i någons urringning om man inte är minsta intresserad..?

Hoppsan va långt det blev. Ledsen för er som inte alls är intresserade, jag va bara tvungen att få ner några av mina tankar svart på vitt. Jag känner mig rätt så förvirrad för stunden.. men men. Antar att det enda jag kan göra är att ta det som det kommer o se vad som händer. Hakuna matata.

PS

Va ute med han som sjunger refrängen i den här igår..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0