kläd-dilemma

Sitter här o funtar på vad jag ska ha på mig ikväll. Om min dumma USBkabel ville titta fram igen så skulle jag slänga upp ett par bilder på alternativen nu o be om hjälp, men den är ju tyvärr på rymmen fortfarande...

Anyway - den lilla stassen det lutar åt har jag på mig just nu. Det är snyggt o så, jag vet bara inte riktigt om det håller. Det är nämligen egentligen en sjal, som jag har plitat lite med så att den funkar som miniklänning. Den är knallröd och i midjan har jag ett svart band, o så svarta leggings o knästrumpor.
Sen vet jag inte riktigt vad mina andra alternativ är, så det lutar ju åt det. Hm..
Oh well. Nu ska jag ringa bror o höra om han vill ha köttfärsbiffar eller spaghetti med köttfärssås till middag, ciao!

PS

Skönt att höra om att jag inte är ensam att sakna de där grejerna när jag är bortrest.. och du som skrev att det ändå är bäst att vara utomlands - kunde inte hålla med dig mer!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0