kaffesug o filmdiss

Sitter här o försöker bestämma mig för om jag orkar masa mig till starbucks eller inte. Å ena sidan så är jag så himla sugen på en café moccha, o andra sidan är jag febrig och jätteseg. Hm.. dagens i-landsproblem?
Har precis sett "Djävulen bär Prada" (jag vet, jag är efter), o jag vet inte. Jag har alltid haft svårt för Anne Hathaway, o jag är hemskt besviken på Patricia Field. Nästan inga roliga kläder tyckte jag (what's with the hats? Vissa saker va ju rätt utsagt skitfula), vad hände med hela sex and the city-stilen? Trist.. Filmen va väl okej, men boken vill jag minnas va bättre. A shame att kläderna inte va bättre, det är ju dom som skulle kunna bära upp hela filmen tycker man.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0