Juste Debout

Har haft en GRYM dag på Juste Debout! Är helt slut efter att ha varit där i sju timmar o inte ätit något mer än lite chips. Som tur va hade pappa paella varm o redo när jag kom hemstapplandes...

Jag har tagit avstånd från hela dansvärlden ett bra tag nu, o jag minns precis varför - men samtidigt så har jag blivit påmind om varför jag älskar den så mycket. Dom dansare som va bra idag va verkligen så bra så man inte visste var man skulle ta vägen (twins o meech, jeeez), jag får gåshud bara jag tänker på det. Sjukt skönt drag!
Däremellan blev det tyvärr rätt segt, en del grejer (läs: lockingen) blev för långdragna o man märkte hur publiken sloknade. Men som sagt, det som va bra va verkligen sjukt bra.

Allt som allt har dagen varit väl värt både pengar o väntan. Bilder kommer snarast!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0