Jag är i chock!

Jag skriver ett inlägg om en kändis, o besökarantalet stiger med hundra pers...! 5 kommentarer sen jag kollade senast för någon timme sen. Vad hände? Don't get me wrong, jag tycker att det är jättekul, jag är bara förvånad.
Nu ska jag va en sån där trevlig kis också o svara på de senaste kommentarerna också. Here we go!

johanna och sofia om Micke - du skrämmer mig

haha, det är vår morfar artikeln handlar om..
om du träffar mikael så kan du hälsa att morfar mår bra nu :)

Johanna o sofia - skönt att höra att morfar mår bra! Om någon hade kunnat rädda min morfar också skulle jag ärligt talat inte brytt mig om det va micke tornving, torsten flinck eller någon annan otippad person..

Andy om Micke - du skrämmer mig

Hur ser du ut själv?

Inlägget va strikt humoristiskt o inte menat att håna någon, det är min åsikt o jag tror också att jag har rätt att uttrycka den. Som svar på frågan skulle jag säga att jag är rätt söt, tackar som frågar.

 

Kim Ekholm om What's the deal?

Haha, Härligt inlägg. Jag har Z:a för att min kompis kalladade mig KimZa med utländs brytning för flera år sedan=P Hehe Ha det fint=) Kram Kim (aka Kimza) Ekholm

Tack Kim, du är ursäktad! Ni andra? Förklaring?

 

Ekorren ([email protected]) om Micke - du skrämmer mig

haha. Tur att det gick bra för johannas och sofias morfar.
Annars måste jag säga att det är kul att höra att Micke är en vanlig människa och hjälper till.

Håller med dig rickard, skönt att höra att han mår bra. Och absolut, Go Micke! Sveriges Bono nästa?


Goatboy ([email protected]) om What's the deal?

Det kanske är en retrogrej? På åttiotalet uppförde sig ju Sverige som om någon rest till månen och kommit tillbaka med bokstaven Z; outsiderbokstaven kanske får en revival nu, tillsammans med spandex, neonfärger och synth..? Hemsk tanke. Betydligt värre är alla bloggar med förkortningar som "o", "iofs" och "va"...

Geten - du har en poäng. The 80's are back! Det där sista är jag ganska säker på att jag ska ta som en pik så det ignorerar jag blint.



Hörni, det här va ju riktigt kul! Jag kanske ska fortsätta på det här kändisspåret? Kanske ska skvallra lite till om vilken hollywoodskådis som gick i min franskaklass?

 


 



Comments
Posted by: REBECCA

God Natt ! :)

2008-03-16 @ 23:14:33
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0