evil in disguise

Sitter här, påklädd och klar. Är jag duktig eller vad?
Eller, egentligen så är jag ju inte så duktig.. mest bara ond. Jag pallar inte att masa mig iväg till skolan. Jag orkar bara inte. Bara tanken av att plugga franska verb just nu gör mig illamående. Jag planerar att byta tillbaka till mjukisstass, sova ett par timmar till o sen plugga här hemma för mig själv. Känns mycket bättre o skönare så.
Anledningen till att jag går igenom allt besvär med att klä på mig o allt (jag har till o med ätit en liten frukost) är att inte göra pappa misstänksam. Han betalar mycket för att jag ska kunna gå i den där skolan, o han skulle inte förstå om jag valde att stanna hemma en dag. För let's be honest - jag har gått där i 7 veckor o varit borta en enda futtig liten dag. Det här blir andra dagen jag är borta på två månader, jag tycker att det är okej..

Vad tycker ni? Är jag en onding? Eller gör jag bara något som vilken annan person som helst skulle kunna göra?

PS

Jag tror att jag börjar bli lite småintresserad av mr D.Oz. Inte så där toppensmart eftersom jag redan har avverkat hans kollega.. hm.

Comments
Posted by: Charlie

Fan alltså. Du verkar ha det kul. Pluggar utomlands och allt. Jag vill också. Funderade på London men meeh. Webbradiotips; http://www.frenchkissfm.com/

2008-03-07 @ 08:54:26
URL: http://itsjustcharlie.blogspot.com

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0